Wednesday, November 21, 2007

FRÅGA

Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?
Oasis

Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?
Oj, bra fråga. Skulle tippa på kring 20

Vilken färg har du på din cykel?
Militärgrå

Blondin eller brunett?
Tja statistiskt sett brunetter. Fast.. tja. Allt är fint.

Vilken färg har du på din text på msn?
Grå

Vilket stjärntecken är du?
Tvilling och lider för det varje dag.

Vad åt du senast?
En billys.

Har du en diskmaskin?
näj

Rakar du av dig ögonbrynen?
Gör man det ofta eller vadå?

Har du husdjur?
Jo en liten katt. Som är rätt stor.

Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?
Ante, and it sticks.

Är du kär i nån just nu?
Absolut. Varje dag.

Har du brutit på tyska för att impa på nån kille/tjej?
Hmm, det pinsamma är nog att jag har det. Men för att försvara mig måste jag dra den långa historien så jag får nog bara säga, nja.

Har du sagt ”lol” under ett samlag?
Nej.

Har du ätit godis för 100 kronor en kväll?
Brukar må illa efter 30kr.

Vad är du beroende av?
Det mesta uppenbarligen.

Vad har du för fobier?
Att glömma.

Berätta detaljerat om det äckligaste du ätit?
Kräktes en gång av ostkaka, fast jag vette fasen, den var rätt god.

Hur lång är du?
178cm sen jag var 16år.

Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?
En däckavtagare.

Sover du med gosedjur?
Räknas katten?

Vad har du som ingen annan har?
Min mailadress.

Vilken mobil har du?
Sony Ericsson hmm K610i

Vem var den senaste du fick sms av?
Jeppe - Det löd "Nu får du vakna"

Vem var den senaste du fick mms av?
Burman eller Alex hittar det inte iaf

Vem var den senaste som ringde dig?
Fors

Är du förlovad?
Nej.

När duschade du senast?
Igår

Vem tänker du på nu?
Nån annan, fan

No comments: