Wednesday, November 14, 2007

HAPPY PEOPLE HAVE NO STORIES

SWEETNESS AND LIGHT

Är så himla glad precis nu, pga vissa händelser med karbinhakar och tejp samt att jag öppnade min post i denna sena timme och fann att jag blivit utvald!! JAG. Så sweet! Jag har väntat i 10 månader på detta och så händer det. IDAG!

Jag talar såklart om en ny motorvärmarstolpe.

Min gamla motorvärmare låg en liten promenad bort och på fel gata. Klumgatan. Min nya ligger på min gata och precis bredvid mitt hus högst en 50 meter bort. Så himla nice! Är helt glad, kunde inte komma lämpligare heller, det är ju nu man vill ha sin stolpe sådär nära som man bara vill ha just stolpar. Motorvärmaren är förstås bara en del i min glädje men det var droppen som fick
bägaren att rinna över. Är alldeles skuttig och önskar lite att det var sommar och jag var lite full så jag kunde skutta lite oprovocerat.

Längtar förövrigt till TK-jul. Ska bli skitkul att få träffa alla igen, det är verkligen ett helylle evenemang måste jag få säga. Så skål mina vänner, i december så dricker vi för helylle vänner och motorvärmarstolpar!


"I get by on what I have
Less than Jesus, more than dad

You were once a gentleman
Ended up a bitter man
"

- > Therapy? - Stories

2 comments:

Anonymous said...

TK!-Jul. Äntligen nått att se fram emot! Kommer att bli fantastiskt.

ps. Kan du inte ta in din stolpe i vardagsrummet?
/Mundy

RUU said...

Magiskt rent utav. Jag tror på en spelplan av högre rang.