Friday, May 2, 2008

TO KNOW ME ALL WRONG THEY WERE

Jag spottar och det känns bra. Saliven träffar asfalten i precis rätt vinkel och vätskan studsar ut åt kanterna likt en exlosion på precis det destruktiva sätt jag vill. Jag vill att det ska synas att jag är arg. Jag vill att det ska synas att jag inte är nöjd. Det lustiga är att jag inte är arg. Jag är egentligen jätteglad. Jag vill ut i solen, jag vill dricka öl och bara ha det skönt. Jag är rik, det är bra väder, det är fredag. Livet ler mot mig. Problemet är att jag inte har några vänner. Visst har jag vänner. Men ingen som vill ha fest. Jag är festlös. Borde verkligen skaffa nya vänner. Alla mina vänner är för vuxna. Jag ska nog spotta lite till sen ska jag ut och skaffa några fjortisar till vänner.


"I'M COMING UP ONLY TO HOLD YOU UNDER
I
'M COMING UP ONLY TO SHOW YOU WRONG
AND TO KNOW YOU IS HARD, ME WONDER
TO KNOW YOU ALL WRONG WE WERE"

Band of Horses - Funeral

No comments: